Beza antara kami, saya dipilih rakyat - Nazri



"Perbezaan antara kami ialah saya dipilih oleh rakyat," begitulah kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Nazri Aziz.

Beliau mengulas kenyataan Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim bahawa baginda menyuarkan sentimen rakyat sebagai pemimpin bagi rakyatnya dan Malaysia.

"Jika saya tidak menjalankan tugas saya, maka rakyat akan menghukum saya kemudiannya," kata Nazri kepada pemberita ketika lawatannya ke Sekinchan, Sabak Bernam hari ini.

"Saya perlu berdepan dengan mahkamah rakyat setiap lima tahun, tapi Alhamdulillah, saya sudah lima kali diadili dan saya menang," kata MP Padang Rengas seperti yang dilaporkan oleh The Star Online hari ini.

Ditanya sama ada beliau kecewa apabila dilabel 'kurang ajar' kepada Istana, Nazri berkata bukan kali pertama beliau dilabelkan seperti itu dan beliau tidak runsing dengan pandangan rakyat.

"Akhirnya, kawasan parlimen saya yang saya hanya ambil berat. Sebab itulah saya jadi wakil rakyat untuk lima penggal.

"Kita menjunjung demokrasi dan rakyat boleh bercakap apa sahaja tentang saya. Tapi jangan marah bila saya menolak sebab saya juga ada hak untuk memberikan pandangan. Baru adil," katannya.

Sumber : Malaysiakini

1 Response to "Beza antara kami, saya dipilih rakyat - Nazri"

  1. menang pun 100 undi jerr ...itu pun undi dr mana yg tulun ntah ... ake ake ake
    nazri oh nazri ......

    Lagi kisah nazri & nadim ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    BalasPadam